מיינדפולנס בשיטת MBSR  
הפחתת לחץ, מתח וחרדה, טיפוח חוסן ורווחה נפשית כאן ועכשיו.
 
נפתחה ההרשמה למחזור פרונטלי בפרדס חנה!  
ימי שני בערב, החל 24.5.21 
מספר המקומות מוגבל. 

בוגרי הקורסים משתפים:

"הקורס היה בשבילי סופר משמעותי. ממש הייתי קוראת לו קורס לחיים!  דווקא בהנחיה בגובה העיניים, הכל כך מחוברת לחיים. תוספת עצומה לארגז הכלים, והתחושה היא שזו רק נגיעה בעולם ומלואו.."

נעמה

" חוויה משנה חיים...לחלוטין. אני ממש מרגישה שיש חיים לפני הקורס ואחרי. נשמע דרמטי, אבל זה ממש כך. מאז והלאה, הכל השתנה ועכשיו אני חיה אחרת, אני כבר לא עבד למחשבות שלי"

תמר 

"סהר נפלאה, נותנת מקום, מאד נעימה ועזרה ליצור מרחב קבוצתי שמקבל מאד, לא שיפוטי, הרגשתי שהיא מאד קשובה, ומעבירה את שיטת המיינדפולנס בצורה מאד בהירה ומנגישה את הרעיונות ככלים פרקטיים לחיים"

מוראל 

"קיבלתי הרבה כלים טובים ויעילים להתמודדות עם לחץ. קיבלתי נקודת מבט חדשה על הדברים, יותר זרימה וגמישות, יותר עדינות והקשבה. מרגישה שקיבלתי את הקול שלי בחזרה"

סטפני

"חששתי מהלמידה בצורה מקוונת אך גם בתוך הפורמט הזה היה היתה אינטימיות, קירבה והתמסרות לתהליך, בנוסף ההנחייה והמרחב הקבוצתי היו מצוינים. מיינדפולנס עבורי היא שפה חדשה לחלוטין, עולם שרק נחשפתי אליו על קצה המזלג, ואני שמחה שהייתה לי את האפשרות לחוות זאת עם מנחה מסורה שנותנת את כל הידע והכלים שלה על מנת שנוכל להעמיק בתרגול ולהתפתח.

נטע 

תרגול מיינדפולנס במסגרת קורס MBSR הוא אימון מנטלי מתוקף מחקרית לשיפור החוסן, הרווחה הנפשית, השקט הפנימי והעלאת איכות החיים.

בכל שנה נעשים למעלה מ600 מחקרים בתחום - התרגול בקורס הוכח בלמעלה מ4000 מחקרים מדעיים כמשפר ומחזק את הבריאות הנפשית והפיזית, מפחית סטרס וחרדה, משפר את הויסות הרגשי, תורם לשיפור ביחסים בינאישיים ומרחיב את היכולת שלנו להתהלך בעולם עם נינוחות, יכולת התמודדות, שקט ורוגע פנימי. 

בנוסף, המחקרים בתחום מראים עלייה ברגשות חיוביים: הגברת שמחה, הכרת הטוב, אמפתיה לאחרים, חמלה עצמית, שיפור יכולות של קשב וריכוז, שיפור ביחסים בינאישיים, בגמישות מחשבתית, שיפור יכולת קבלת החלטות, שיפור איכות השינה, ירידה ברמת כאב כרוני ועוד. 

הדגש בתרגול הוא ללמוד לצאת מ'הטייס האוטומטי' לעבר מודעות וחופש בחירה. בתרגול אנחנו לומדים איך לצאת מההזדהות האוטומטית עם מחשבות מטרידות (דברים שקרו בעבר או שאולי יקרו בעתיד...) איך להשתחרר מלופים של חשיבה מטרידה ולחזור להיות כאן ועכשיו, לומדים להיות באיזון פנימי מול מצבים ורגשות לא נעימים מבלי שאלו יכריעו אותנו או ינהלו את הבחירות שלנו. תרגול מיינדפולנס תורם לחיבור והקשבה פנימית ולפעולה מתוך הערכים העמוקים שחשובים בחיינו. 

 

שינוי נפשי באמצעות אימון מוחי - תוצאות מחקרים עדכניים בתחום:

  • הפחתת משמעותית בתסמיני לחץ (סטרס), דיכאון וחרדה

  • הפחתה של תסמינים פסיכוסומטיים

  • ירידה ברמת כאב כרוני

  • הקלה בבעיות שינה ושיפור איכות השינה 

  • יציאה ממעגלי חשיבה מטרידים

  • זיהוי ושינוי של הרגלים ודפוסים מזיקים

  • חיזוק המערכת החיסונית 

  • חיזוק החוסן הנפשי להתמודדות עם אתגרים 

  • עליה ברגשות חיוביים כגון אמפתיה, חמלה וסבלנות 

  • השפעה מיטיבה על יחסים בינאישיים 

  • טיפוח גמישות מחשבתית  

  • שיפור יכולות לימוד כגון קשב, זכרון וריכוז

  • שיפור הבריאות הנפשית והפיזית כאחד.

זהו קורס מעמיק וטרנספורמטיבי - מתאים *גם* למתחילים שרוצים לעשות את הצעד הראשון ולקבל כלים להתמודדות קשובה ומיטיבה עם אתגרי החיים. 

במפגשים נלמד: 

  • לעשות שקט בראש מהמחשבות והחרדות על העתיד. 

  • ליצור הרגלים בריאים בתוך שגרה משתנה ולא בטוחה.

  • לפגוש את הרגעים הלא נעימים עם יותר חמלה עצמית.  

  • לשפר את היחסים הבינאישיים על ידי אימון בהקשבה עמוקה ואי תגובתיות. 

  • לתת לעצמנו זמני מנוחה והתחדשות ולמנוע שחיקה נפשית ומצבי סטרס מתמשכים. 

  • לפתח יציבות אל מול מציאות משתנה ולא מוכרת.  

  • נלמד לזהות את אסטרטגיות ההתמודדות עם סטרס ונחזק את אלו המיטיבות עימנו. 

  • למצוא עוגן ברגע ההווה, כאן ועכשיו, בדרכים מגוונות ופרקטיות. 

  • מיינדפולנס הוא אימון ותרגול מנטלי שהוכח מדעית כמשפר את החוסן הנפשי בהתמודדות עם אתגרי החיים, משפר יכולת קבלת החלטות ושינוי אסטרטגיות התמודדות. ולכולנו כרגע אתגר גדול, איך לעבור את תקופת הקורונה עם כמה שיותר כוחות ומשאבים פנימיים.

הפרטיות שלך מוגנת ובטוחה
בהרשמה לרשימת התפוצה הינך מאשרת את מדיניות הפרטיות בקישור שכאן

יצירת קשר: 

052-5398762  

  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle