על חרדה, מיינדפולנס ועבודה עם רגשות מאמר וטיפים לתרגול, חלק שני

December 3, 2018

 

 

 

"למעשה המוח שלנו יגיב באופן דומה ואפילו זהה אל מול לסכנה ממשית או מדומיינת ויתחילו להופיע סימנים של לחץ וחרדה: דופק מהיר, הזעה, חום בפלג הגוף העליון, נשימה מהירה, כאב בטן ועוד. במצב כזה נתנתק מהמציאות של קריאת הספר שבידנו לעבר השתלשלות תגובות רגשיות-גופניות-מחשבתיות שמתובלות על ידי הפרשנות שלנו "שמשהו לא בסדר" ואלו מגבירות ומעודדות את החרדה להמשיך ולהתעצם...

 

טיפ 3: טפחו גישה רכה וידידותית לעצמכם. אין טעם להלקות את עצמנו על הרגלים ישנים שכנראה שירתו אותנו בעבר. הגיע הזמן לטפח אופן אחר ובריא יותר לעבוד איתם "

להמשך קריאה

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

תגיות
עקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
הפרטיות שלך מוגנת ובטוחה
בהרשמה לרשימת התפוצה הינך מאשרת את מדיניות הפרטיות בקישור שכאן

  יצירת קשר

052-5398762  

  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle

אפשר גם בוואטסאפ