top of page

תרגול שמעביר אותנו מהימנעות להתקרבות


איך לזהות מצב בו אנחנו נמנעים?

ומה ההבדל הכל כך חשוב בין אדישות למיינדפולנס? ומה הקשר למוח האנושי?

בהגדרה הבסיסית למיינדפולנס, כמו שהוא מוצג במערב, אפשר לראות את החלוקה בין החלק הראשון של ההגדרה: "תשומת לב לחוויות הרגע הזה" לבין החלק השני: "באופן פתוח, מקבל ולא שיפוטי."

נתעכב רגע על החלק שני... להיות עם החוויה ברגע הזה באופן לא שיפוטי? מה זה בעצם אומר? זה אומר הסכמה לחוות את מה שיש, בין אם הוא נעים - נייטרלי - לא נעים (בתחושות הגוף, הלכי הרוח, רגשות, מחשבות, דחפים) מתוך אי הוספה של התנגדות או כעס על המצב הנוכחי, גם על 'אורחים' לא נעימים שבאים פתיחות לכאן ועכשיו מתוך גישה של "מה שבא, ברוך הבא"... גישה מתיידדת, מקבלת ומתקרבת אל החוויה - "זה בסדר להרגיש את מה שאני מרגיש/ה כרגע"...

פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
הצטרפות 
לרשימת התפוצה

הפרטיות שלך מוגנת ובטוחה
בהרשמה לרשימת התפוצה הינך מאשר.ת את מדיניות הפרטיות שכאן

תודה על ההצטרפות :)

בואו לקרוא עוד... 

sahar_logo_final.png
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
תקנון רכישת מוצרים דיגיטליים 
כל הזכויות שמורות לסהר רוקח 2024Ⓒ
bottom of page