תרגול הדהרמה בחיי היומיום / כריסטופר טיטמוס

1. חיו עם אותנטיות ויושרה. היו מוכנים לומר כן לְמה שמיטיב, ולומר לא למה שמזיק. קחו סיכונים והיו נועזים/ות.

2. טפחו מעשים יומיומיים של אהבה, טוב-לב, חמלה, שמחה והערכה, ואיזון הנפש. זכרו כי התרגול כולל תשומת לב וחקירה נבונה לכל הצורות השונות של יחסים.

3. פתחו דהרמה דרך אתיקה ומידות טובות של אי-אלימות וחוסר ניצול, תשומת לב, ריכוז, וחוכמה/ראייה/ידיעה של השחרור.

4. טפחו אהבה לזמנים בהם אתם לבד ואהבה לזמנים בהם אתם מחוברים ובקשר עם אחרים.

5. הקשיבו באופן קבוע לשיחות דהרמה – באינטרנט, שיחות להורדה, You Tube, תקליטורים ומדיטציות מודרכות.

6. היפגשו באופן קבוע עם הסנגהה – נשים וגברים החולקים איתנו את האהבה לתרגול. השתתפו או צרו פגישות שבועיות, כדי לחלוק שתיקה מדיטטיבית ודהרמה.

7 . רשמו ביומן השנתי שלכם לפחות ריטריט ארוך אחד בשנה.

8. תרגלו יישום ישיר של מיינדפולנס למשימות הקטנות של חיי היומיום. היו אלוהי הדברים הקטנים.

9 . התאמנו לחיות באופן בר-קיימא, הכולל מודעות לתזונה, למוצרי צריכה, לנסיעות ולאורח חיים.

10. קראו ספרי דהרמה. קראו את הקטעים החשובים במודעות ובאיטיות. תנו לתובנות לחלחל. ספרי עיון, שירה ופרוזה יכולים לספק תובנות עמוקות למצב האנושי.

11. התייחסו אל התרגול כאל דבר שיש לעשותו במשך כל היום, ולא רק פרקי מדיטציה פורמאלית בבוקר ובערב.

12. התעניינו התעניינות עמוקה בתהליך האנושי המשולש של כוונות – פעולות – תוצאות. השתמשו ב-12 הנקודות כרשימה שתזכיר לכם את העיקרים החשובים.

הפרטיות שלך מוגנת ובטוחה
בהרשמה לרשימת התפוצה הינך מאשרת את מדיניות הפרטיות בקישור שכאן

יצירת קשר: 

052-5398762  

אפשר גם בוואטסאפ

  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle